Bad tats and Brutal attacks ( Q AND A )

In this Q and A video I’m going to answer questions about one of the worst tattoos I ever did locked up. Prisoners framing other prisoners and why. And also tell you about some brutal attacks I saw while locked up.

Show some love and Sub to the channel..!!!

Why I went to prison FULL STORY: https://youtu.be/7ECgj1NzG_8

WRITE TO AFTERPRISONSHOW
Po Box 6113
Chesapeake Va. 23323

https://www.facebook.com/afterprison

Instagram: joepguerrero

Twitter: @joepguerrero

SnapChat: AfterPrisonShow

PSN: joepguerrero

Patreon.com/AfterPrisonShow

For business inquiries: joepguerrero2@gmail.com

source

Author: avn bot

ANGELHOUSE © 2009 - 2020 | HOSTING BY PHILLYFINEST369 SERVER STATS| & THE IDIOTS ROBOT AND CONTROL INC. |(RSS FEED MODULE)| ALL YOUTUBE VIDEOS IS A REGISTERED TRADEMARK OF GOOGLE INC. THE YOUTUBE CHANNELS AND BLOG FEEDS IS MANAGED BY THERE RIGHTFUL OWNERS (AVNBLOGFEED.COM)

50 thoughts on “Bad tats and Brutal attacks ( Q AND A )

  1. Your videos make my day. The first thing I do when I get home from school is watch your channel. I have struggled with mental health for a long time and you really helped me realize life is worth it, and every decision effects not only myself but other people. So thank you so fucking much Joe! <3

  2. Funny how cops choose when to be a cop. If someone didnt get a tray theres a chance of a fight so that co is responsible for a fight slash riot. Smh. That co shouldve made sure everyone got a plate if anything to reduce tension.if not do their job of being a co cop.👌

  3. Yeah joe. We who watch you're videos cuz you are a very good story teller and they just interesting videos like you getting close to the camera. Like somebody said its you're trade mark. I think its funny. So you don't have to stop doing that. Its just ol joe

  4. I worked with a dude at my current job that a while back that was a CO who was dirty as hell but he had his whole left arm pieced out with no filler work and it looked goofy as hell lol

    God. Contraband bandits are the worst. But the biggest ones are actually CO's. Not inmates. Somebody gotta slick mouth but never really breaks a lot of rules and they get sick of it and just get to plantin like farmers while they shakedown.

    Brutality is a part of prison/jail life in most places unfortunately. We'd get a lot further and have much easier time if we worked together but we just ain't got that mentality in there.

    I'm from NY and we can be some brash, loud and all around extra mfs and it don't always translate well in other areas lol I been all up and down the east coast, spent a little time in the Midwest and west coast (never locked up anywhere but the east coast other than a very short time in jail in Oakland but I never made it much past processing) and never really had a problem. I had people that tried to press cause they knew I wasn't from around there and assumed I wasn't plugged into anything local but they were wrong. For most if my life I only went where my affiliations allowed me to be safe to operate in the streets or inside. But regardless I just carried myself in a way that didn't draw unwanted attention, my hustles kept me fluid and win or lose I took no shit. I been there and done that and the results were always negative. So I moved smart ad avoided drama. My nickname off rip in a lotta places was New York when I'd first show up but before I left they were callin me by my street name and it was due to the respect I built up in the neighborhoods or pods/blocks/dorms. But idk, some places may be different and it may not matter how ya carry yourself lol That's just my experience.

  5. COLOSTOMY.
    Injury or illness destroys the colon therefore the intestinal tract is partially removed & rerouted into the side. The opening is called a STOMA. The colostomy pouch is attached to the stoma for collection of waste.

  6. Joe come on I guess I could handle “ladul” instead of “lade up” but what the fuck is a glassectomy bag?! It’s a fucking coal-ost-omy bag Jesus fuck bro ima send you a dictionary 👌

  7. To me, that's a sign of weakness if someone needs or even allows 14 guys to back him up in a 1-on-1 fight. Of course, the New Yorker got his ass beat. Mike Tyson would get his ass wooped against that many guys. Handle your shit 1-on-1 or not at all.

  8. Bad tats😂 had to check this one out. Boy I’ve seen some god awful jail/prison tattoos. a guy had a Vikings football helmet tattooed on his bald head🤣

  9. Yeah, pepper spray. Email me bro I had cans that burned through my skin had to ride in a cop car 5 to 10 miles to jail. They used cans on me in front of my house. You have my email. its good content and you dont have to pay me jack shit, this you tube is your hustle not mine.

Comments are closed.