Trump ‘saddened’ that Boris Johnson admitted to hospital

President Trump offered well wishes to British Prime Minister Boris Johnson, who has been admitted to an intensive care unit in England after suffering persistent coronavirus symptoms.

BREAKING NEWS UPDATES: https://abcnews.go.com/Health/Coronavirus

SUBSCRIBE to ABC NEWS: https://bit.ly/2vZb6yP
Watch More on http://abcnews.go.com/
LIKE ABC News on FACEBOOK
https://www.facebook.com/abcnews
FOLLOW ABC News on TWITTER:

GOOD MORNING AMERICA’S HOMEPAGE:
https://www.goodmorningamerica.com/

#ABCNews #Coronavirus #COVID19 #Pandemic #Health #Trump #BorisJohson

source

Author: avnblogfeed

ANGELHOUSE © 2009 - 2022 | HOSTING BY PHILLYFINEST369 SERVER STATS| & THE IDIOTS ROBOT AND CONTROL INC. |(RSS FEED MODULE)| ALL YOUTUBE VIDEOS IS A REGISTERED TRADEMARK OF GOOGLE INC. THE YOUTUBE CHANNELS AND BLOG FEEDS IS MANAGED BY THERE RIGHTFUL OWNERS (AVNBLOGFEED.COM)

24 thoughts on “Trump ‘saddened’ that Boris Johnson admitted to hospital

  1. NOTICE: It has come to our ATTENTION; that the Seal of the President of the United States, is not on front of the podium. And, the Flag that has the Seal of the President of the United States, is not standing beside the Flag of the UNITED STATES. QUESTION: Is Donald J. Trump, no longer, THE COMMANDER IN CHIEF, of The UNITED STATES?

  2. He was supposed to be put on a ventilator!! But they gave him remdesivir plus plasma!! And he is now out of the ICU in a good spirit!! IF U HAVE A DRUG, MASS PRODUCE IT EVEN IF U DONT HAVE THE RESULT OF STUDIES YET!! GIVE IT TO EVERYONE WHO WOULD LIKE TO TAKE!!! OR ELSE U R GOING TO BE JUDGE IN ALL WORLDS FOR THE INNOCENT LIVES U COULD SAVE!!! NO SIDE EFFECT OUTWEIGH DEATH!!!

  3. Back in early March Boris Johnson said he shook hands with everyone at a hospital that was treating the virus.
    Apparently even with hand washing the infection rate is high with direct contact.

  4. If Boris Johnson dies on a ventilator because of COVID-19 many more people will take Corona-Virus seriously! Although I don't wish Boris death! 🌻You can fool a person for some time, but You Deborah can't fool ALL the people ALL the time! 🌻

  5. I want to believe he's being sincere, but everytime he opens his mouth, all I hear is wah-wah-wa-wa-wa-wah-wah-wah, wa-wa-wah-wa-wah-wa-wah-wah-wahhh.

  6. سأكون سعيداً جداً جداً جداً من أجل ما فرضته الرقابة الرئأسية 🇺🇲 usa تجاه هذه الشركة المصنعه HUAWEIوايقظ العالم على ماتمنحه هذه الشركة للحكومة التي تسير نقاط البيع لها ومنحها برامج تجريبيه واعدادت مطموسة للمستخدم. وهوا (أنا) فقط من اجل المال فقط ولا تكترث لما تضررت!!!! وتجمع المال ولا توجد اي متابعة رقابية تستخلص او توقف هذه الافراطات من الاتصال المعدوم من هذا الجهاز او سيطرة تجعل مني ان امنح التطبيقات حق استخدام الكاميرا او تحديد المواقع او الغاء التفعيل او قفل حزمة التثبيت في هذا الجهاز. # كي لاتستطيع اجهزة البلوتوث في اقل تقدير تستطيع فتح القفل للجهاز واستخدامه وانا لم امنح للإعداد حق الإذن او تكون الايقونة مضيئة🥊🥊🥊وهذا أيضاً ينطبق على اعدادات way. fai ونقطة الإتصال في إعدادات الجهاز.[⚰️ ] او لا تستطيعون منح المستخدم قدرة التحكم في الجهاز من أجل الحكومة تعطيكم إحصائيات منقولة للمستخدم الذي يحمل الجهاز رقم………………………………. وتكون غير مؤكدة لدي موقع تجميع الجهاز الذي تستخدموه او ماتعتبروه بلداً للمنشاءه و هذا سببٌ وأضح وإتهام صريح وقد تأكدت الرئأسية بصفةً رسميةً من أنكم لا تتناقلو هذه التحسينات او إعدادت البيانات والتشخيصات عبر أجهزة موحدة لها إدارة تحكم متناقلةً التعليقات عند وجود فرض الرقابة والتعديل لكي تكون حق المطالبة والمتهم في هذا الشأن هي الجهة التي منحتكم هذه التطبيقات… واكثر من ذالك.. إلخ. 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪يوجب الآن أن يسحب من هذه الشركة المصنعة مقبس إدارة التحكم و تسليم جميع أرقام التخزينات المنصفه في تكوين هذا الجهاز وتجميعه من قبلكم إلى المكتب:(( الفيدرالي بالبيت الأبيض ألامريكي)) وتحذير خطي سيصلكم من قبل مجلس الأمن الدولي، قريباً…… لإيقاف كل خبراء الهندسة الرقمية للأجهزة الرقمية اللوحية( اليدوية) ((أو)) (المحمولة) ((أو)) { المصدرةـ}ـــــللإستخدام الحكومي من قبل أي جهةً مركزية تختص بالجهاز الحكومي.. من قبلكم ولكل الدول التي أمكنتكم أحقية التجميعَ ؛ أو توريد المحتويات ؛ أو التصدير عن طريقكم في تسويق الأجهزة التي ستكون موضحه في ورقة العمل المضمنه مع الخطاب الموجز من قبل الرئيس للمجلس وسيتم إستدعاء دول لها حق التفهم والبعد عن أي شكوك تجاه مصالحهم وخصوصياتهم من غير ان يكون هناك تسأؤلأت أو حق الكشف عن أرقام مالية أو تحويلات إستثمارية بين جهات المجلس إلا ان تكون من احتياطات المجلس بالإتفاق عن افصاحها لكي لاتكون لِأي من أعضاء المجلس حق الإعتراض بعد الإنتهاء من صياغة مدونة المجلس والإتفاق على إنهاء ورقة العمل. وستكون Unatid. Kenig doom هي الرئيسة لهذا المجلس والإكتفاء بالأخذ بالرأئ الاخير منها والعمل على إنهاء هذه الورقة من جميع المشاركين لإنعقادها وتدوينها.. ومواصلة العمل على إيجاد إستحقاقات أخرىٰ للتدوين والعمل بها وللأعضاء حق الإختيار في منح رئاسة المجلس لإِي من الأعضاء الحاضرين في الجلسة. إن أرادتUK لتكون جهة محايدة. وعنواني Ksa إسمي./جميل قصاص.. مكة

  7. Boris : "… I'm feeling better …"
    Me : Yes Boris, that exactly the symptom. You'll sick, then getting better for a moment, then the pneumonia attack as your lungs filled with liquids. Good Luck.

  8. I really hate Boris Johnson. I absolutely hate is political views, but in this time we are all humans in in this together. Nobody worry about politics right now. Get well Boris, and the rest of the COVID-19 patients.

Comments are closed.