I made a $1000 mistake

LOL OOPS im kinda mad but its fine we will get over it together right ?
Agile Performance – http://www.agileperformancenz.com/
SUPPORT THE BRAND! http://fivethreesupply.com
FOLLOW ON TWITCH! http://twitch.tv/evanshanks

➥ [SNAPCHAT] @ evanshanks
➥ [INSTAGRAM] http://www.instagram.com/EvanShanks
➥ [TWITTER] http://www.twitter.com/EvanShanks
➥ [FACEBOOK] https://www.facebook.com/EvanShanksOfficial

P.O. Box #2311 609 S. Goliad St. Rockwall, TX 75087

OUTRO BY https://www.youtube.com/DaniilVataman


You May Also Like

About the Author: puertoblack2003

AngelHouse © 2009 - 2018 Hosting By phillyfinest369 Server Stats & The Idiots Robots and Control Inc.(RSS FEED MODULE) - All YouTube Videos is a register trademark of Google Inc. The Youtube Channels and Blog Feeds is managed by there rightful Owners.


  1. Stay up brotha and keep on doing your thing!! F all of the haters bro, just keep on doing you fam!! An keep on inspiring people like myself to start making my own videos. Much love from Portland, Oregon!! 

    Daniel (@vapors_unite on, Instagram!!) <— Shameless pluggg!! 🙂

  2. I hope TJ sees this, Evan mate. Your a great bloke, your always gonna know people or have subscribers that will assume shit and just makes things worse for everybody.

    We all follow you, trust you and wish you the best in Texas. Doesn’t change anything for ya bois ❤️

  3. moving back to texas is a good idea, everytime id watch TJs posts with Evan in the video I always felt like he was treated poorly and the odd man out, tj had a shop and constantly made him work right outside, hes doing whats best for him, and he probably wasent happy being there, he had no work space, which means no content for you guys, their still friends but sometimes doing whats best for you is more important. Happy for you Ev. keep on rocking… ps ur Porche must be from Mexico cuz real Euros have check engine lights. pss. fly me out to Texas during the summer, im trynnaaa HOONNNNN together

Leave a Reply